Drogi Pacjencie,

Za większość drobnych zabiegów zapłacisz w naszej Recepcji przed wejściem do gabinetu lub bezpośrednio po wykonaniu zabiegu (jeśli prawidłowa wycena zabiegu możliwa jest dopiero po wykonaniu zabiegu). Zasady te dotyczą wszystkich drobnych zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, dermatochirurgii, chirurgii czy też innych drobnych zabiegów wykonywanych w Multi Clinic Centrum Medyczne. Uzgodniona podczas konsultacji z lekarzem cena obejmuje cenę zabiegu wraz z niezbędnym znieczuleniem, materiałami medycznymi (np. botox, kwas hialuronowy itp.), opatrunkami oraz ewentualną odzieżą specjalną (jeśli jest wymagana).

  1. Przedpłaty na wybrane zabiegi w pełnej kwocie

W przypadku zabiegów z zakresu urologii estetycznej, ginekologii estetycznej oraz chirurgii estetycznej wymagane jest wcześniejsze zarezerwowanie terminu zabiegu z uwagi na konieczność min. zapewnienia lekarzowi asysty doświadczonej instrumentariuszki, rezerwację gabinetu zabiegowego, przygotowanie lasera medycznego lub innej aparatury medycznej oraz przygotowanie specjalistycznych narzędzi chirurgicznych. Z tego powodu wymagamy zawsze dokonania przedpłaty w pełnej kwocie zabiegu. Cennik zabiegów można sprawdzić w zakładce Cennik Zabiegów klikając TUTAJ.

Ważne: Przedpłaty należy dokonać najpóźniej na 3 dni przed datą ustalonego zabiegu.

  1. Jak dokonać przedpłaty za zabieg

Przedpłaty dokonasz kartą lub przelewem za pośrednictwem naszego sklepu Internetowego „Multi Shop Zdrowy Sklep” klikając TUTAJ.

Pełny adres naszego sklepu Internetowego to:  https://shop.multiclinic.pl/

Możesz też wejść w zakładkę „SKLEP” na naszej stronie internetowej www.noageclinic.pl. Po wejściu do SKLEPU wybierz „PRZEDPŁATY NA ZABIEGI”,  a następnie wybierz odpowiedni rodzaj przedpłaty klikając przycisk „DO KOSZYKA”. Po dodaniu przedpłaty do koszyka należy kliknąć przycisk „ZAMAWIAM” i uzupełnić niezbędne dane takie jak: adres e-mail, sposób płatności (przelew bankowy lub karta), imię, nazwisko i numer telefonu.

Naciśnij przycisk „ZAMAWIAM I PŁACĘ”, a zostaniesz przekierowany do wybranego banku. Dokonaj płatności, a Twój zabieg zostanie automatycznie opłacony! Potwierdzenie płatności otrzymasz na adres e-mail, który podałeś przy zapisie.

Uwaga: Jeśli masz problem z dokonaniem wpłaty, skontaktuj się z naszą Rejestracją. Pomożemy dokonać płatności lub zaproponujemy inne rozwiązanie.

Ważne: W przypadku braku przedpłaty w obowiązującym terminie 3 dni roboczych przed zarezerwowanym terminem Multiclinic Centrum Medyczne jest uprawnione do odwołania wcześniej zaplanowanego zabiegu.

  1. Zwrot przedpłaty za zabieg

Przedpłata jest zwracana na życzenie Pacjenta w całości, gdy odwoła on swój zabieg (telefonicznie, osobiście lub mailowo) minimum 3 dni robocze przed jego ustalonym terminem lub gdy zabieg nie może się odbyć z przyczyn leżących po stronie Multiclinic Centrum Medyczne (np. choroba lekarza). Całość wpłaconej przedpłaty jest zwracana pacjentowi za pośrednictwem naszego sklepu Internetowego (automatycznie), lub przelewem (na podane przez Pacjenta konto) w ciągu 3 dni od daty odwołania zabiegu.

Uwaga: zwracana przedpłata zostanie pomniejszona o 20% w przypadku, gdy zarezerwowany zabieg nie może się odbyć z przyczyn leżących po stronie pacjenta, a w szczególności, gdy:

  • Pacjent nie dostarczył wyników badań laboratoryjnych zleconych przez lekarza (wymaganych przed zabiegiem);
  • Pacjent nie przestrzegał przedzabiegowych zaleceń lekarskich (np. nie pozostał na czczo, nie odstawił leków zaburzających krzepliwość krwi lub nie przyjął zaleconych leków, jest pod wpływem substancji psychoaktywnych);
  • pacjent nie stawił się na zabieg w zarezerwowanym terminie (nie powiadomił o tym);
  • pacjent odwoła zabieg później niż na 3 dni robocze przed zarezerwowaną datą zabiegu
  1. Dopłata do zabiegu

W przypadku niektórych zabiegów (np. labioplastyka, plastyka uszu) ostateczny/całkowity koszt zabiegu można określić dopiero po zakończeniu zabiegu. Kwota dopłaty uzgadniana jest każdorazowo przez Pacjenta z lekarzem wykonującym zabieg. Dopłatę można zrealizować gotówką/kartą na Recepcji lub szybkim przelewem (należy wtedy okazać potwierdzenie przelewu na Recepcji).

Ważne: W przypadku wątpliwości skontaktuj się z Recepcją.